We ain't dead yet.

Kikade nyss ut ur fönstret och fick till min ofattbara glädje se att de sista ihärdiga resterna av vad som varit den värsta vintern i mannaminne hade försvunnit. På en gång kände jag hur energin började krypa tillbaka i kroppen, det ända negativa var väl att kropparna från dem fans som envisats med att sitta och vaka utanför järngrinden sen vi varslat om att eventuellt avsluta bloggkarriären hade blivit fullt synliga.
Korparna är såklart i extas och att jag ska behöva lyssna på deras gapande medans dem kalasar på kadaverna är oerhört enerverande. Förutom tjugotalet dödsfall och hjärtskärande skrik från bakgården har det varit en rätt lung vinter. När man har nåt till den nivån att man pissar excellens har man förmånen att inte behöva skotta sig fram längre. Naturen ser till att snön vördnadsfullt flyttar sig åt sidan framför våra fötter. Det ser ut lite som när man släpper ut en pestsmittad i en folkmassa (ja vi har provat)

Att det vart lungt betyder knappast händelselöst, vi har sysselsatt oss med ett nytt projekt. För att markera våran enorma framgång och våran mognad har vi tagit ett stort kliv uppåt när det gäller projektskala. Det är ingen cykel, ingen ljudanläggning. Nej det är en Van, En Chevrolet van. Eller som den kommer kallas Project; Fashion Chevy.
Vi har kommit en bra bit på väg men finanskrisen har skakat även oss i grundvalarna, (jag fick till exempel hoppa över att bygga mitt garage i solit guld... Porten vart tillverkad i silver) Tragiskt jag vet, dessutom kan vi bara bada i champagne tre dagar i veckan.. Och människorna på Haiti tycker dem har det svårt, lite vibrationer och vips så är det jättesynd om dem. Dem borde komma hit och se utslagen jag får av att inte bada i skumpa.
Så ett inlägg om vanen kommer dröja tills vi kommer tillbaka på fötter igen.

Dagens taggiga urindränkta tistel går till Island, jag menar dem bidrar inte med någonting till världen förutom kanske en tragiskbild över hur en infekterad och incest betonad genpool ter sig i verkliga livet. Hade nästan glömt bort att dem existera när man får höra att deras vindpiskade avfallshög till land börjat spotta ur sig aska till höger och vänster vilket ställt till med elände för oss flygresenärer. Våra privatplan har fått stå parkerade i över två dagar. jag säger bara en sak.. TRAGEDI!



Chacha
Keem, Chrissy och Rickmeister

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hejsan, skulle vilja tipsa om ett modeforum för både kunniga, intresserade och nyfikna personer. Tanken med forumet är att man kan sprida och prata om sitt mode med andra likasinnade och även få hjälp med modefrågor. Det finns inget som heter dumma frågor. Självklart kan man skriva om sin egen blogg / hemsida och även hitta andra bra bloggar / hemsidor om mode. Bli medlem och hjälp oss att bygga ett skojigt modeforum för alla

2012-04-25 @ 20:38:11
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0