Ally..... Näe satans va de ska bli stinkbomber!

Nu sitter man återigen här. Klockan är mycket och Ally Mcbeal börjar inte förens klockan halv tre.Och vad gör man nu?
Jo, mogen som man är så hittade jag "stinkbomber" på internet. Fråga inte ens hur,men oj va kul de kommer vara när dom rackarna infinner sig i brevlådan.

Och frågan är ju då vad man gör med stinkbomber egentligen?
Jag har faktiskt ingen aning alls än, men man måste ju vara skapligt bakom flötet för att inte komma på något passande användningsområde för dem.

Och för er andra omogna själar som känner att ni skulle bli ytterliggare lite elegantare med några paket stinkisar så är det bara och trycka på bilden nedan för att få två paket gratis på direkten.




(tar 2 sec och registrera sig och sen är de bara att driva in sina två paket.)

Och för er som fortfarande inte nappat så kan jag visa hur sjuhelsikes glad och cool man blir med sina paket!

         (Man riktigt ser hur han strålar av glädje och glamour.)


Och de var allt från mig.
Mvh - Chrissy!

Kommentarer
Postat av: niklas

fett kool stinkbomber

2009-05-20 @ 13:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0