Sveriges blogghjälte informerar!

Haha, Nu sitter jag och laddar inför ännu ett *nerve wrecking avsnitt av allas våran Ally Mcbeal. Under att utbrott av tristess (Ja även vi kan råka utför sånt, dock mycket mycket sällan) så råkade jag sladda in på DennisM´s blogg. Efter att ha skummat igenom hans segment av saker som är Inne och ute så kan jag  konstatera följande.

Ute:

1. Folk som äter hamburgare och pizza är nästintill dumma i huvudet.

2. Utväxt, människor som färgar sitt hår från brunt till blont och inte färgar utväxten. Det är en fruktansvärd syn! Vilka galenpannor!

3. Folk som firar och festar när dem tagit studenten är bara idioter eftersom man ändå ska gå på högskolan senare. Dennis väntar och firar då istället.(*coolb0y)

Om du skulle  råka vara en av stackarna som faktiskt är träffad på någon utav dom här punkterna så kan du lika gärna stanna inne resten av året eventuellt resten av livet.


                                  (Obs, bilden har inget med texten att göra. Bara vi tre beuatys som gillar att synas.)


Inne:


1. Snejana Onopkas *comeback: För er som är lite *off så kan jag förklara att de är den smalaste och snyggaste modellen som finns enligt Dennis då såklart.. Enligt mig så ser stackarn ut som en restprodukt av tjernobyl. Men hey, vad vet jag?... Dennis *is tha man!

2. Rysslands *Eurovision Song Contest. Det va tydligen fruktansvärt fint annordnat en elogé till Ryssland, dem kan tydligen inte bara invadera försvarslösa länder dem kan dessutom styra Eurovison brilliant också! (det gäller ju trots allt att kunna nå en bred marknad)

3. Att killen blir igenkänd på stan. Jag kommer själv ihåg hur de var förut när jag var en "*nobody" och kan verkligen relatera till den här sista punkten.Gud så skoj!

Skulle du dock hålla med om något utav detta så är de bara för dig att genast springa ut i vimmlet och partaja med Sveriges lite mer värdefulla människor!

Och till våra miljontals trogna läsare från världen över måste jag säga det här. Jag har inget imot Dennis. Men skulle jag eller någon av mina kära bloggkompanjoner någonsin bli som honom så är ni välkommna att skjuta oss på plats.

Mvh, Chrissy och Keem "stavningshjälpen" Fager


Som vanligt kommer en översättande del för våra Borderline-retardade läsare.

Nerve wrecking= Nerv vrakande                                
Coolboy=Cool pojke
Comeback=kom tillbaka
Off=av
Is tha man= är da man
Eurovision song contest=Eurosyn song tävling                                                    
Nobody=ingen kropp


Kommentarer
Postat av: Will

Är det inte bäst att gå klart skolan innan du drar igång en blogg ? I skolan lär man sig grammatik och stavning, lärdom som för din del skulle kunna sitta fint.



-Will

2009-05-19 @ 14:07:52
Postat av: Anonym

Och i övrigt kan du ju sluta försöka imitera Magnus Betnér.

2009-05-19 @ 14:11:04
Postat av: Christian

Haha jag vet inte va jag ska säga, nu blev ja djupt sårad. =(



-Jag.



Och imitera Magnus Betnér? Vart fan får du de ifrån?

2009-05-19 @ 14:14:10
URL: http://jagharsvaltmittsuddgummi.blogg.se/
Postat av: linn

Nobody - ingen kropp hahahahah

2009-05-19 @ 14:53:04
URL: http://agreat.blogg.se/
Postat av: cecilia

håller med på 2&3 där men 1 är väll så där ;P

2009-05-19 @ 15:01:50
URL: http://ceciliala.blogg.se/
Postat av: Hårdnackad streetracer

Ni verkar vara ett par helgoa grabbar, ni har verkligen koll på vad som är ute och inne!

2009-05-19 @ 16:06:18
Postat av: Keem

haha jag menar det ja ;)

2009-05-19 @ 17:11:46
Postat av: Hatare

i stockholms finare områden så är ni säkert inte ens populära era inkompetenta idioter försöker leka blondinbella men ni är för tråkiga för det, tråkig blogg, tråkiga 3 grisar ja ni är helt enkelt inte ens värda att ha en blogg

2009-05-19 @ 23:01:15
Postat av: Anonym

Bugga (för er svenskar den betyder , kolla) discoturken



den e tööng



<3

2009-05-19 @ 23:17:42
URL: http://discoturken.blogg.se/
Postat av: Calleballe(Christians kompis lillebrorsas kompis)

Hehe, de va väl onödigt att "Hatarn" skrev sådär.

Tja man skulle ju vilja se hans blogg(omhan nu har en) och se hur den blev^^

Antagligen inte nåt bättre!

hehe, men men grabbarna gör ju skitsköjiga grejor. XD

2009-06-17 @ 15:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0