Måndag: Rickmeister och Keem till metallica!

I skrivande stund jobbar vi imot klockan för att hinna med alla förberedelser inför kvällens konsert.Vi ska besöka metallica konserten och dra vårat strå till stacken för att göra den perfekt genom att med våran blotta närvaro höja standarden! Självklart förväntar vi oss ett varmt mottagande, vip platser och backstagepass. Tyvärr måste jag till er självklara besvikelse hålla inlägget kort pågrund av tidsbristen, men ett mer utvecklande och övergripande inlägg om den lyckade kvällen trillar förmodligen in mot kvällskvisten.
Dagen började för både Keem och Rickmeisters del med att vi försov oss från matten, till våran stora besvikelse..
Vi bestämmde oss för att lämna skolan lite tidigare för att Jonas, Rickmeisters klasskamrat (en riktigt hyvens kille) skulle hinna med tåget!
Nu duschas det för fullt och vi har hoppat i finkläderna (som om vi skulle ha annat än fina kläder.. HA) Faktum är att vi fick leta djupt i garderoberna för att hitta kläder som inte skulle få metallica fansen att darra av avund. Snart bär det iallafall av hem till Rickmeister där vi ska njuta av några iskalla öl årgång 1834. Därefter blir det en resa in till stan där vi möter upp Linus en av dem större namnen i Tyresö! Han är en helgo kille, som gillar mysiga hemmakvällar (lägg en kommentar tjejer så fixar jag numret, men förbered er på en lång kö.)

Som sagt följer ett fullspäckat inlägg om våran otroliga upplevelse så att även ni där hemma kan drömma er bort från era
 mediokra liv för en stund!




Over and out

Keem och Rickmeister!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hejsan!

Jo jag är intressead angående den där ökända och mycket muskulösa Linus från Tyresö. Jag gillar långa skogs promenader och sköna skratt framför en rolig komedi. Hoppas han hör av sig. 0705114966



MVH Stina

2009-05-08 @ 21:08:57
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jo jag är intressead angående den där ökända och mycket muskulösa Linus från Tyresö. Jag gillar långa skogs promenader och sköna skratt framför en rolig komedi. Hoppas han hör av sig. 0705114966



MVH Stina

2009-05-08 @ 21:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0