klockan 04:00 nurå?

Mjo, nu sitter man här helt ensam och inte en kotte är vaken.Förutom typ "Sexybelle" vars skype ruta ploppar upp konstant. Får nog dra ner lite på allt porrsurfande, de måste vara ganska illa när skiten tillochmed dyker upp på Skype.

För övrigt har jag väldigt svårt och tänka mej att någon skulle lägga sina slantar på att få se en person från ett annat land i cam?
Och skulle de inte vara så, så undrar jag vart man *signar upp sig. Jag har fritiden, utseendet och behöver pengarna! Aja,*anyway *anyway...

Hade hoppats lite på att Rickmeister eller Keem skulle blivit överkörda av tåget eller liknande påväg hem från Metallica (de om något hade ju dragit läsarsiffrorna genom taket), Men så var inte fallet. Rickmeister kom hem häpnad och belåten av både ljudet och de tuffa ljuset som omringade de flera tusen svettiga åskådarna.

Aja,sov 13 timmar inatt och de blir väl samma sak idag.Har faktiskt svårt att tänka mig att jag kan bli mycket snyggare. Men all skönhetssömn lär ju knappast vara något dåligt för mej, så jag fortsätter nog såhär.

*Over and out / Chrissy

Som i alla inlägg följer en ordförklaring för alla våra *borderline retardade läsare!
Signar= Skriver upp
Anyway= Iallafall
Over and out= Över och ut

Kommentarer
Postat av: d

"Jag har fritiden, utseendet och behöver pengarna!"

haha

2009-05-05 @ 14:15:01
Postat av: Anonym

jasså skype saru :P langa på pea bara (A) MNB@

2009-05-05 @ 20:25:47
URL: http://moniccaa.blogg.se/
Postat av: Christian

Haha,ja vene de asså...

Jag är inte mycket för och prata med 13åringar.Lite konstigt! ;)

2009-05-05 @ 20:53:48
URL: http://jagharsvaltmittsuddgummi.blogg.se/
Postat av: flummiga fia

*borderline retardade läsare!



HAHHA

2009-05-06 @ 01:15:22
URL: http://trueganjaman.blogspot.com/
Postat av: HAHAHAHA

Haha,ja vene de asså...

Jag är inte mycket för och prata med 13åringar.Lite konstigt! ;)

2009-05-11 @ 18:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0