Dåliga nyheter!

Jag hade tänkt göra ett långt och otroligt intressant inlägg om Mantorp där jag och Rickmeister spenderade nästan en vecka, jag har filmer och bilder förberedda men jag fick ett väldigt, väldigt tungt besked tidigare i morse! Det här kommer antagligen komma som en chock för alla våra trogna läsare som är väldigt medvetna om våran överlägsenhet, men Chrissy som insjuknade hastigt innan Mantorp där han egentligen skulle ha närvarat har blivit mycket sämre och har spenderat natten på intensiven. Han kommer antagligen bli kvar flera dagar och om ni vill veta detaljer får ni ta det med Chrissy när han blir bättre för det är upp till han att bestämma vad ni ska få ta del av!
Bara så ni vet förväntar jag mig minst 9029 kommentarer där ni visar ert stöd till en av skaparna till Tandem cykeln och Sound boxen!
Och till Chrissy GET WELL OR GET OUT!


Och till Chrissy GET WELL OR GET OUT!

Over and out
Keem o Rickmeister

En översättning för våra borderline retardade läsare

Get well or get out= kattsand

Kommentarer
Postat av: rthjwrtj

STAAAAAAAAACKARS..... INGE KRÖK I HELGEN ALTSÅ?

2009-07-28 @ 23:58:21
Postat av: Keem

Till våra fans som undrar, jennifer är en galen stalker med vild fantasi men vi har fixat besöksförbud så dont worry ;)

2009-08-03 @ 01:29:23
Postat av: jennifer

haha roligt av dim kim ;p

2009-08-03 @ 21:28:16
URL: http://trejj.blogg.se/
Postat av: jennifer

dig*

2009-08-03 @ 21:28:40
URL: http://trejj.blogg.se/
Postat av: Keem

Det är så jag jobbar

2009-08-03 @ 23:29:34
Postat av: Jesper - hobbyapan

hahahahhaha



Nog med aatt bloggen är rolig, att läsa komentarerna ger också ett skratt.



fortsätt så här killar:P

2009-08-04 @ 15:45:36
Postat av: Jesper - hobbyapan

Va har Christian blivit sjuk?



Nu vill jag allt veta här vad som hänt!



Hoppas han blir bra!!!

2009-08-04 @ 15:48:17
Postat av: Keem

Hmm nåt i den här stilen, Han fick körtelfeber, immunförsvaret säckade ihop, hans lever knasa och han vart gul sen han han legat på sjukhuset gjort miljoner tester och fått 9 påsar blod :D en liten sammanfattning

2009-08-04 @ 16:53:24
Postat av: Veckans babe? komdukomjag



get well! you're veckans babe on http://komdukomjag.blogspot.com

2009-08-14 @ 13:52:02
URL: http://komdukomjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0