STOP-MOTION 2! Nu är den klar! A Lack of Life 6.9

Det har hunnit passera en hel sommar under produktionen va den här filmen pågrund av trasig utrustning och vettigare saker att fördriva tiden med. När jag säger trasig utrustning syftar jag främst på Chrissy som var tvungen att bli dödssjuk samma vecka som vi planerat att göra klart den. Det är pågrund av det som filmen fick göra en total vändning i manuset och Vikarie-Niklas fick hoppa in. Men som man brukar säga den får vara som den är när den inte vart som den skulle.

Poppa popcorn, luta tillbaka stolsryggarna och njut!


A LACK OF LIFE 6.9





MEDVERKANDE
KEEM
CHRISSY..
RICKMEISTER
VIKARIE-NIKLAS

OVER AND OUT!

Tha blogg crew










Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig film

2009-08-29 @ 17:04:16
URL: http://balthazars.wordpress.com
Postat av: Jonna

Klart rolig!!!

2009-09-15 @ 18:28:34
Postat av: Camilla

Skön stop-motion.

Jag väntar mig fler :)

2009-10-02 @ 08:44:38
URL: http://naztys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0