Bodyguard.

Tjatja bloggeen. Idag har jag varit ute och shoppat minsann. I dessa svåra tider med en allt större utbredning av den organiserade brottsligheten måste man som rikskändis och expertbloggare vidta vissa åtgärder för att försäkra sig om sin säkerhet.
Jag har alltid varit en nytänkare och en pionjär när det gäller att anpassa mig och utvecklas efter dagens samhälle och dess behov. Med tanke på alla klimathot idag bestämde jag mig därför att bana väg för en helt ny typ av försvar! Om ni bara visste hur krutrök och missiler förpestade miljön i krigsdrabbade länder det går ju knappt att andas herregud alltså.. Den absolut vanligaste dödsorsaken i krigshärjade områden är från röken dem andas in! Ta tyskland som exempel där dog miljontals människor pga dålig luft.. Så nu tänker jag presentera min otroligt uppfinnesrika och innovativa Bodyguard!




NATURLIG, VACKER, DÖDLIG!

Den är visserligen bara en tvär hand hög men det ska det bli ändring på! Jag grillade nyss en fluga med den elektriska flugsmällan och gav till den lilla rackarn. Den här ska gödas tills den kan användas till sitt första uppdrag som går ut på att sluka grannens förbannade tax som så elegant pissar ner allt i dess väg för att avsluta det hela med en fin episod av hjärtskärande skall som skulle få en döv att punktera sina lungor.
Sen ska den få stå brevid min säng och vakta, man får väl be till gud att man inte råkar doppa handen i en av strutarna bara det skulle ju vara förargligt att vakna utan hand.
Jag tänkte be alla tusentals läsare att komma med namnförslag till nytillskottet så droppa en kommentar med nåt vackert/dödligt namn. Jag hade tänkt mig Flugdräpar-sigvard eller dödstjärnan men min fantasi är begränsad för tillfället pågrund av sömnbrist!



Over and out
Keem

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lasse, Lasse är namnet!

2009-08-21 @ 19:39:54
Postat av: Anonym

Sluga stig

2009-08-22 @ 13:16:16
Postat av: Anonym

Fredde Flyfucker

2009-08-29 @ 10:19:56
Postat av: Anonym

Fredde Flyfucker

2009-08-29 @ 10:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0